~*~Förlåtelse~*~


Jag skriver från mitt hjärta. Kärlek på hög nivå!
Jag försöker att fatta men har svårt att förstå.
 Att en kille som du finns här brevid mig.
 Det enda jag vill säga är Jag Älskar dig!
Jag har aldrig kännt så här, det som att jag är kär.
Har man dig så behövs inget mer, Vi två tillsammans.
Jag önskar och ber faller på knä och mitt hjärta är nu ditt.
Skön  kropp och ett vackert leende, vackra ögon och ett perfekt utseende!
En levande ängel som får min värld att skina ,
Min kärlek till dig den är så svår att beskriva.
Dina ögon är så vackra att dom får världen att glittra,
Kolla in i dina ögon och kan inte sluta titta,
Du är mitt allt du är hela min värld.
Jag har också insett att allt som gör en lycklig kan försvinna på en sekund.
På den korta stunden kan allt vara slut,
Jag tänker tillbaka och gråter för allt som gått åt helvete snett,
jag sitter här hemma hos dig helt ensam och gråter.
Om jag gör något dumt hoppas, hoppas du förlåter.

image119


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?