~*~Lördags~*~

*Ja i går var jag i O-hamn åkte vid halv elva på kvällen typ...
*När jag väl kom dit så gjorde jag mig iordning för att vi sen skulle ut..
*Var helt nykter och det var ganska gutt faktiskt =)
*Vi gick ut och det var väll okej inte som jag hade tänkt mig redigt...
*Träffade emli och alla igen som jag inte hade gjort på ett tag...
*När vi väl skulle upp och dansa så gick det inte så bra...
*Allt hade varit skit några timmar innan så var inte på så JÄTTE bra humör men försökte göra något roligt..
*Emli och Alex hade fixa en "Dejs" till mig utan att jag visste om de *Lol*
*Jaja sen så skulle vi dansa iaf och då tvingade dom mig att dansa med min "dejt"  (Kim)..
*Men jag kände inte att jag var i den stämmingen för att dansa med honom så jag försökte med emelie..
*Men dom tyckte det var så roligt att dom sket i det bara för att jag skulle dansa med Kim..
*Puttade och höll på som faan..
*Så då tände jag till och blev skit arg och tänkte dra...
*Och sa som jag tyckte att jag kom inte hit för att stå och dansa med någon främling nykter och på tvingad...
*Så blev skit sne så skulle gå men då kommer Hans (Han har ett annat namn) och vräker ur sig...
*Christian vill inte ha dig endån för att du är så äcklig...
*Fy faan den meningen gjorde mig enu argare och hade inte emelie hållt i mig så hade jag drämt till han så han flög....
*Alla dessa människor vet hur lätt sårad jag kan bli just nuh och den meningen gjorde så ont...
*Nog att han inte vill ha mig men äcklig e jag tomefaan inte...
*Stog bara och skrek på dansgolvet att Hans skulle gå sin väg för jag ville inte se hans tryne...
*Han gick inte och jag blev enu argare och emli höll i mig så hon fick juh ta allt..
*Inte riktigt min mening men det vet du gumman....
*Sen blev det lungt ett tag...sen kommer han tillbaka och ska förklara sig...
*Suck orkar inte ens förklara...

*Men men....
*Har velat gå på sista strand hur länge som helst nuh men nuh ska ingen meh...
*Så för en timma sen så skulle jag inte åka...
*Men nuh ringer christian och säger att jag kan vara med Jenny och dom men visst det känns lustigt känner henne inte :P

*Men får se vad som händer....

*Måste rusa

*Ha det bäst Pussar

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?