~*~Rixfm - Festivalen~*~

*Var på Rixfm festivalen i torsdag...Jag och min syster skulle in och kolla och även Nettan följde med...så vi kom in till stan vid 20.00 tiden...Vi gick då ner till torget för att kolla...väl där så var det MEGA MYCKET folk så vi började då att försöka ta oss längre fram för att kunna se något...vi hittade ett par bra plattser faktiskt så man såg ganska bra iaf =)
Sen när det var slut på torget började vi röra oss neråt slottet för att kolla på The Sounds som skulle ha börjat vid tjugo över tio men det gjorde det absolut inte...väl framme så fick vi kanon bra platser...
Typ tre rader bak och i mitten så vi såg skit mkt...Det var inte så mkt folk när vi kom dit men eftrer hand så började det komma ordentligt med folk och det blev allt mer packat...Ja min syster och nettan stod tilll slut som packade sillar..Klockan gick och dom kom fortfarande inte upp på senen...allt mer folk och massa trängandes...
Det kom upp någon snubbe på senen som bad alla som stod på kanten att gå över till andra sidan så alla skulle se...men va faan tror dom händer då?
Jo alla börjar trycka på och det blir kaous folk trillar och gud vet allt...
Men tillslut så kom förbandet  och efter det The Sounds upp på senen och vilken stämming det blev...Folk skrek och sjöng med som galnigar... Folk hoppade omkring och man höll på att kvävas..Nettan pallade inte så gick ut från folkmassan men ja och Tina stod kvar för att kolla....Efter drygt 20-30 miuter ser jag Christian stå och hoppa som en galning en bit bort....Och min första tanke var va faan för han här?!?
Han skulle juh jobba i Växjö till fredag...men men så vi försöker tränga oss bort till dom....
Väl hos dom så fick vi en bra platts med folk som inte puttades ^_^
Haha dom ställde sig i en ring typ så tina och jag fick stå i mitten så att vi slapp all trängsel och det var gutt som faan så vi öste på och hoppade omkring och hade det skit kul =)
Sen så började det regna men man orkade fasen inte bry sig för att man hade det så kul =)

Ja det var typ min dag på Rixfm - Festivalen =)
Mkt trevligt =)

Har lite eller ja ganska många bilder att bjuda på ^_^


Ha det så trevligt och NJUT :P



 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?