Kära Du!!!

Jag vet inte alls vad jag vill eller jo ja vet vad ja vill men ja vet inte alls vart jag har dig...vad jag egentligen betyder för dig?
du ringer aldrig hör aldrig av dig visar inga känslor inget du är bara så iskall....
mår fitt dåligt av att inte veta vad som komma ska =(
ja vill bara att du ska tycka om mig för den jag är och att du inte leker med mig...du vet hur sårat man kan bli...så känner du att något är fel det lilla minsta så avsluta allt på en gång innan allt bara blir djupare...

faan =( vill vara med dig vill känna att du tycker om mig, MIG och ingen annan att du ger mig en chans

kan hålla på och förklara och förklara och skriva massa hur länge som helst för det finns inget slut på det

Jag är rädd, Rädd att bli sårad igen =(

Tycker om dig

Puss
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?