~*~07-09-29 kl.04.08~*~

*När faan ska jag bli tagen på allvar?
När ska jag få en värdig chans att visa att jag duger till nått?
*känns som om alla här i världen tar mig som en leksak..att jag inte har några känslor alls.... att jag inte känner något om man råkar såra mig?!
Men vad faan är det med folk?
Jag är ingen jävla LEKSAK...
och kommer aldrig vara.....
ge men en CHANS FÖR HELVETE!!!!!
Vill inte vara med om detta livet längre pallar allvarligt inte mer....serriös....
Varför ska ja bli behandlad som skit hela tiden?

Bättre att jag går och dör eller bara kryper under jorden i typ 1000000år
just nuh vill jag bara vare hemma med mina katter....eller till och med hos dig....
Dej vet jag iaf att jag kan lita på, ringa när jag vill även  mitt i natten  även att du kanske inte blir glad men du lyssnar iaf hur det än är...
Snälla låt mig vakna upp ur min dröm och kom fram till mig och säg att du älskar mig...som du en gång gjorde...står inte ut med livet så mkt längre...och det är sanning...
inget går som det ska! allt bara blir fel hur faan jag än vrider och vänder på det...ingen riktig vän man kan lita på förutom dig!!!
Saknar dig och criss väldigt mycket.......vill bara spola tillbaka till den dagen du sa att du var berädd att satsa allt...

Saknade är stor....


GE MIG EN VÄRDIG CHANS!!!!!!!!!!!!!!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?