~*~Livet~*~

Just nuh så mår jag skit....
jag ville värkligen inte bli sårad igen....
men det blev jag....
folk leker med mina känslor precis som dom vill....
Är det så fel på mig att ingen kan ge mig en värdig chans?
vill bara ta livet och bara gå och dö så ingen kan såra mig igen....
förstår värkligen inte vad det är jag gör så fel?
och aldrig får jag en redig förklaring till varför det blir som det blir....
orkar inte med livet längre....

varför har människan skapats till att vara så elaka?

Min tid på jorden känns som om den är över nuh....
varför ska jag leva för?
endå ingen som bryr sig....
du var den enda jag hade kvar....och jag gillade det....
känns som om jag gav allt, även att omständigheterna var som dom var....
till en början var du en sån underbar vänn....
men det utvecklades till något mer....
och det ångrade jag inte då....
men nuh när jag vet vad du tycker så blir jag bara så besviken...
varför höll vi oss inte på den nivån at vi bara var vänner?
nuh förlorade jag dig både som vänn och allt annat...
du vill aldrig mer träffa mig...
jag lovade mig själv att jag aldrig mer skulle låtas såras av någon igen...
men jag ville ge dig en värdig chans att visa att jag kan klara av det iaf....jag trodde på det...
gjorde jag väkligen....
men som det blev.....
varför lär jag mig aldrig?
just när jag börjar släppa någon nära mig inpå så flyr dom bara

livet är bara så helt fucking värdelöst....

God natt......lev ni i era drömmar för det kommer jag aldrig mera göra...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?