~*~Speciellt Till Dig~*~

*Jag hoppas värkligen att du förstår vad det är som hänt nuh?!?
*Jag har nuh insett att den du var innan finns ABSOLUT inte kvar....
'Vill aldrig höra några flera undanflykter när det gäller nått....
*Jag har inte begärt mkt av dig, jag har hjälpt dig så fort du bett om det.....
*Men vad får jag tillvaka för det?!?
*Ja inte ett JÄVLA SKIT
*Tack, tack så mkt....
*Jag har också inett att jag klarar mig bra utan dig..jag lider inte av det precis..
*Såna människor som bara tar och aldrig ge klarar jag mig utan...
*Mins du att vi sa det innen att vi inte gillar sånna människor?
*Men vad gör du?

*Torsdags var sista gången jag ens tänker höra av mig igen....
*Vill du nått? förklara nått? så ring jag kanska svarar!!
*Eller så e jag så upptagen med att umgås med kim, vem vet eller någon annan kanske?

*jaja hoppas du e lycklig iaf och att du mår bra? tror inte att det var så här du ville ha det men...
*Som man säger så men bäddar får man faan ligga....
*tänker inte jaga dig...

*Ha det bra...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?