<3

Ja vet, jag vet att jag inte är perfekt...
Och kommer heller aldrig bli det.
Jag förstår, de gör ja värkligen,
men ja blir så osäker på om du ens känner nått.
Ja har sökt efter signaler som kan tyda på nått...
Men utan ett enda svar.
Ja blir rädd och osäker, det har du rätt i.
Men ja vill nog inte riktigt förstå det.
Jag vet bara inte hur ja ska bete mig när jag är med dig.
Ja vill inte att det ska vara så...
Ge mig nått...
Förlåt!



Skin, Skin som den sol du är
Låt hela världen se ditt vackra leende
Jag säger lys, lys som den stjärna du är
Du lyser upp mörkret
Du är något speciell , helt underbar
Jag sträcker mig så långt ja kan,
Men ja når aldrig fram.

Postat av: ......
2008-04-03 / 22:47:53

Ja finns med dig gumman...Love You


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?