=/

Ja grät för första gången på väldigt länge här om dagen...
Ja Känner mig så otroligt tom..
Varför ska ja behöva gråta?
När ja bara vill vara lycklig?
Ja vill inte känna mig lessen över nått sånt här igen..
Men hjärtat vill något helt annat..
Hjärtat vill ha det som det håller kärt
Men det utsätts för så mycket när det inte får som det vill...
Ja vill bara kunna stänga av hjärtat från smärta..
Och få det att inse att kärlek ger smärta...
Men endån vet jag att Kärlek kan vara helt underbart
Men det gör så ont när hjärtat känner kärlek
Hjärtat har sin eget liv som binder det samma med mitt...
Hjärtat har visat mig att det finns mycket smärta i Kärlek
Men det har även visat mig att det finns underbara stunder..

Jag håller dig kär....Jag vill ha din närhet och Kärlek!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?