Underbart!!!

Ja har flyttat hem igen...de gick fort =)

ja var hemma på semester för en vecka sen...ja hade dom två mest underbara veckorna på väldigt länge...
Kändes så OTROLIGT skönt att få komma hem igen...

Men efter två veckor så var ja tvungen att åka tillbaka te nyköping och ja ville värkligen inte de...men ja var tvungen...
började jobba på måndagen igen...började kolla jobb och lite..sen så slog de mig att elajo som ja var på innan att dom sa att ja var välkommen tillbaka igen...så ja tog de beslutet att dra hem igen..så ja kom hem igen förra fredagen för att sen på måndagen börja på lernia bara för några dagar för att lägga en ny licens men denna gången i migmag....
de har gott superbra..aldrig svetsat den metoden innan...men sen i dag...av tre dagars övning så la ja licensen....de gick bra så långt ja vet än...
hoppas bara att ja får reda på de rediga svaret i morgon...för i morgon börjar ja på elajo igen..och ja bara LÄÄNGTAR att få göra de...känner en jätte mkt folk som är de såå de känns jätte skönt...

Just nu e ja inneboende hos min kära vänn johan och de går bra än så länge =)

Sen så får vi juh inte glömma nötsöten daniel ^_^
träffade han på min brors grillfest för några helger sen....ja kände igen han men kumde inte placera vart ja sett han..men vi pratade lite och kom fram te att vi gick på lernia tillsammans då ja var där första gången...och ja...vi strulade lite och de kändes..om ja nu ska säga de konstigt nog bra..efter de som hade hänt två veckor tidigare...
Ja har kul med dig och vill bara vara med dig hela tiden..men de blir inte bra om de blir för mkt..men för visso har ja juh lärt mig att de spelar ingen roll om man ses för mkt eller för lite...den kan juh skita sig iaf...
men så ska ja inte tänka..ja tar var dag som kommer...och hoppas på att du tycker om mig och vill vara med mig som ja med dig...ja är osäker på mig själv..eller inte på mig själv..ja har svårt att lita på vad folk säger, efter så många gånger ja blivit sviken på så många olika sätt..men ja försöker värkligen...men de tar alltid tid...att bygga upp allt igen....
men ja tycker iaf om dig....

känns konstigt att säga att ja tycker om dig..efter vad som hänt innan...ja kan inte sticka under stolen med att ja tyckte om jocke...de gjorde jag...men ja känner fasen inget längre...du bara försvann när du bettedde dig så illa som du gjorde när jag behövde dig som mest...så..nae...ja känner inget...visst kan man väll sakna din humor lite...men inte på samma sett som innan...ja var så ensormt lessen och ensam..och du bara struntade i det...du gjorde mig mer illa än du hade behövt....

jaja...skit samma de är sådant som försvinner med tiden..och de har de väll antagligen nu....
ja har juh flyttat hem nu...och ja mår bra..och inte nog med det så e ja juh såå glad att ja träffade daniel..<3 <3 <3
var lixom inte meningen men ja e otroligt glad att ja gjorde det...


De jag vill komma till är.....JAG MÅÅR BRA JAG ÄR HEMMA IGEN....SKA ALDRIG FLYTTA FRÅN KALMAR LÄN NÅGOT MER...JA ÄLSKAR MINA VÄNNER

PUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSS <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Postat av: Lovisa
URL: http://lovisabjurlen.blogg.se/ 2008-08-14 / 22:55:54

skönt att höra :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?