C H S L = .......

Faan..om ja endån kunde spola tillbaka tiden....
Då Skulle ja spola tillbaka till den dagen ja träffade dig....
Och aldrig fortsatt de spåret som blev....

De är inte för att ja inte vill minnas för de vill ja, för ja tycker om dig <3
men bara för att slippa känna mig så jäkla lessen hela tiden..går lixom inte en minut utan att nått ploppar upp i huvudet som har med dig att göra...
Satt och svetsade i dag....och så sitter jag och tänker på typ inget...men rätt var de är så dyker...."E de så" upp i huvudet...och de bara upprepar sig hela tiden...
Du sa alltid så..men varför just dom orden kom upp fattar jag inte...
ja gick ut för att ta en cigg för att få bort de ur skallen....men enda sen de ploppade upp i skallen på mig i dag så har de upprepat sig med jämna mellanrum....
Ja vill bara få de ur skallen på mig....
slippa känna mig så jäkla nere....
Efter att de tog slut så har ja kännt mig så jäkla lea lös i hela kroppen..har inte orkat ett enda skit...
gott runt och kännt mig så..ja typ väderlös och otillräcklig...

blä faan va ja låter korkad...
Ja vill bara ha dig tillbaka...ja kände mig bra för ett tag med dig...så länge de varade...
du gjorde juh mig glad...de fanns alltid en ny dag att se fram emot....

Miss Ya <3




För övrigt för att vara ointressant...så har ja nog fått inflamation i min visdomstand...så hela min kind e svullen :O hehe
och ont gör de så åt heelvete....
ska te käftis i morgon.undra hur mkt dom kommer lura mig på pengar denna gången...



Sen till min älskade älskade emelie...faaan ja saknar juh dig rena som en tog och du åkte i söndags bara =/
hur fasen ska de gå i en heel månad?
Känner mig helt helt lost utan dig...
okej att ja redan gör de...och ensamen...så känner ja mig de ennu mer nu när du e borta....

LOVE YA!!!!!



En Vilsen Och Helt Lost Cissi I deprission =(

Tack och Hej....

/// C
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?