Konstiga Dagar!!!

Juldagen var helt okej..men de har juh varit bättre ute kvällar...
De startade med att vi gick till tobbe och satt där hemma med några och söp oss fulla som svin :P
trevligt om ja får säga de =)
efter de så gick vi till abbes...(har för mig att vi gick iaf) för att kolla på när marco och alla dom spelade...dom var bra :D
Cissi var full och glad och mins inte så mkt men de var nog kul....hehe

Dagen efter så skulle jag till mamma för att fira jul med henne...
bakis som ett svin, skulle köpa en bil av johan för 1500:-  inte den snyggaste men den funkar iaf...
iväg måker ja och min bror, ja skit glad över att ja äntligen har en bil som rullar men kanske inte e såå snygg..men de skiter ja i, men iaf...iväg åker vi mot eksjö..och hamnar sen i eksjö med som planerat.
kommer hem till mamma vi kollar film och myser med massa gott, sen var de til att sova..

Dagen efter sen åker vi ner på stan för att gå i affärer på mellandagsrean...mysigt!
hem kommer vi och käkar lite och vad vi nu gör.....
senare på kvällen så får Cissi en av sina utbrott av att var SJUKT rastlös så hon härjer omkring med alla om att vi ska göra nått...ja hittar mig en kompis Danne från Hultsfred som e på att göra nått...
ja fick även med mig min käre bror och tjejen han har hos sig...ja säger inget te min bror vart vi ska bara att de e en hemlis (dom låg och sov när ja skulle iväg med dom) kl var run rn tio halv elva på kvällen, och jag hade bestämt mig för att först dra till hultsfred för att hämta upp danne och sen vidare till V-by där de var ett band som spelade som ja inte mins vad de var :P
men iaf väl i v-by åker vi hem till en polare till Danne sitter där ett tag tills dom slutat spela..åker sedan dit och kollar läget...där träffar vi Lille man ( Min brors kompis) och han var skit full och glad som bara den :D

här kan ni se :D





sen så när jag endån var där passade jag på att skicka te en Daniel från V-by som ja snackat med på lunar, träffade han och sa hej..sen blev de allt för kallt för att stå där ute och kl började bli mkt. Ja Danne , bror, tjejen började dra oss hemåt...satte oss i bilen och kör mot hultsfred för att lämna av danne....
glatt åker ja där ifrån när vi lämnat han för att få komma hem...allt gick som de alltid gjort...bra som bara den hela kvällen...MEEEN....mellan lönneberga och mariannelund slutar min kära bil att gasa (haft den knappt två dagar) den bara läger av helt DÖD jävla bil...
där sitter jag min bror och tjejen...och försöker få liv i den igen UTAN resultat....ja ringer johan min käre vänn som är i V-vik och festar...han försöker förklara för mig vad ja ska göra (för ja kan inte ett dugg om bilar) men utan resultat...
där står vi mitt i natten kl tio i två mitt i skogen och kan inte ta oss NÅGON stans...
ja ringer Danne och frågar han om han vet någon som kan hjälpa te...men icke..johan ringer igeh och frågar hur de går..men som sagt inget vidare...dom bestämmer sig för att vara såå snälla mot mig att dom kör från V-vik till Mariannelund för att hjälpa oss mitt i natten...
ungefär två timmar efter att bilen stannat kommer mina kära vänner till undsättning..dom kopplar på linan och börjar boxera mig. (till en bensin mack för dom trodde de var bensin tort)  väl där tankar ja bilen full och hoppas på de bästa....MEN (Igen) inte ett ljud...dom kollar och kollar och försöker med massa saker..(Cissi sitter i bilen för hon frös så hon var som en isbit)  inget går att göra..
vi får putta undan bilen och ställa den så den inte är i vägen....de är bara att sätta sig i Ullas bil (En Kille) och be han köra oss till Eksjö...(ja fick sitta och gnugga rumpa med kenna, vilket inte var såå kul kanske) :P hemma i Eksjö runt halv fem fem...går in sover...och i dag Söndag vaknar jag halv ett på skit humör för bil jävlen.....
Johan och dom skulle komma upp med bil släpet och se vad dom kan göra...när dom väl är vid bilen...så startar den med en gång??? hur faan då?

han ringer mig och säger att den funkar...
JA BLIR GLAD!!! hit kommer do med bilen, och fråpgan blir vågar ja stanna kvar som planerat till måndag, Tisdag? svaret blir ja de borde funka med bilen nuh vi har fixat eller nått :P
gald som ja e går ja upp till mamma bokar min besiktning IGEN sen så skulle vi till macken för att fylla på lite saker som kanske behövs nuh när de e kallt...väl klara där på macken...SÅ STARTAR DEN INTE!!! den vägrar starta igen...
Paniken kommer och ja blir vansinnig...
min bror kommer ringer någon snubbe som kommer och hjälper oss flytta bilen...han drar den en bit för att se om man kan rulla igång den men icke de heller...som tur e känner mamma han lite halft så han frågar  om vi ska ställa bilen på hans mack i ett värme garage...och där står den...
och han ska kolla på den i morgon och ja hoppas att den funkar..
så alla ni som tycker om mig kan väll hålla tummarna att den funkar och att den kommer fortsätta göra de med =)

de blev visst en LÅNGT historia hoppas ni orkat läsa....och de förekommer nog en jäkla massa fel med men vem bryr sig orkar inte ändra de nuh iaf :P


Sen vill ja bara säga att....Ja tycker om dig Marcus... På Redigt! <33

Sen så saknar ja min emli gumman min <3333


Postat av: Jennie
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/ 2009-01-03 / 15:23:54

sant det kunde jag ju faktiskt ha gjort :P


Postat av: Jennie
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/ 2009-01-04 / 22:50:35

sjuk helg vi har haft! haha


Postat av: Jennie
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/ 2009-01-04 / 22:51:53

blksokgeopskagopkwoagp








Postat av: Jennie
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/ 2009-01-04 / 22:53:26

vjidsrjfriojsgr ceeeeeeeeeepeeeeeeeee


Postat av: Jennie
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/ 2009-01-04 / 22:54:17

mvdsilgjlsajgl


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?