:D

har aldrig tänkt på de....men så nuh att detta e de 100:de inlägget här på bloggen :D
kul =)

hehe sitter och gluffsar i mig popcorn och vart annat ja tar så hamnar de innanför tröjjan :P
varför i hela friden ska de hamna där hela tiden..så lägligt och alltid....de e så med allt typ hehe :P

På senaste tiden har ja kännt mig ganska sliten....vet inte varför men ja e trött som fasen men för pigg för att sova...och otroligt rastlös e jag med även att ja e helt slut i kroppen....hum....de e lustigt de dära...

har tänkt mkt nuh den senaste tiden...de e precis som om mina minnen och tankar kommer igång när ja sitter där och svetsar och fokuserar....saknar en himmla massa där hemma...många som manvar med mkt som man tycker så mkt om...men tuvär inte har så mkt kontakt med längre...tråkigt nog....ni ska veta att ja tänker på er....
Och emelie mitt lilla mongo du får faan ta och bli bättre på att höra av dig....:D me love you <3333

jaou...ett tag kvar ifs men lika bra att säga de nu så kan ingen komma och säga något sen....
den 12 sep vilket e min 21 årsdag så ska ja ha min inflyttningsfest och födelsedagsfest...så alla som vill och känner sig välkommna e det bara att komma hit =)
e ni osäkra så hör bara av er....ja e e inte den som e den...=)

ja hoppas många där hemma kan få tummen ur arslet och komma och hälsa på mig på denna underbara dag :P
Saknar er PUUUUUSSS


jaou...som vanligt e ja helt slut...men endån rastlös hum..lika bra att sitta här i sängen och pilla med datorn...somna väll någon gång =)




iissic <3 Mikaoj

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?