Vad jag än gör

Vad jag än gör...så kommer ja alltid att tänka på dig...Saker vi gjorde tillsammans saker vi sa....
Ja kan inte göra nått utan att du finns där...
Var med mamma och sonny i jönköping i dag...flera gånger så tänkte ja på dig...mc vi var på i jönköping när vi skulle te nyköping....vitlöksbrödet ja gick förbi i dag...som vi alltid köpte till frukost...Folk som skrikit joakim efter någon...och till och med så såg ja en elektrisk flugsmällare som du höll på med, och hade så roligt med...faan

ja kan inte göra nått..som inte påminner om dig, som gör att ja fäller en tår...
ja vill inte få dig ur mitt huvud..men ja kan inte gå runt och tänka så här..de enda ja tänker på e att de kommer bli bra de kommer bli vi igen...men mitt dumma huvud vet juh egentligen att de kommer inte bli så hur mkt ja än gråter över de..hur mkt ja än slänger saker i väggen...hur mkt ja än gör mig själv illa...ja står inte ut...

Du verkar ta de ganska lätt...?!?!
du var lessen som ja i måndags...men efter de känns de som om.....ja som om att inget har hänt...eller ja som om att de aldrig har varit vi....känns som om du aldirg kännt nått alls för mig?
ja vet inte ja går runt och mår dåligt som faan...gråter mig till sömns...vaknar av att ja gråter i sömnen och drömmt samma döm om och om igen...att de tagit slut!
vet inte hur ja ska göra för att inte plågas...

Ja tog ut semester för "våran" skull för att ja ville spendera lite mer tid med dig än bara helgerna...försökte planera in öland böda...för att du aldrig varit där...hade planerat allt i minsta detalj om de var så att vi skulle åka...ååhh..de var så mkt ja ville göra och inte göra med dig nu under semestern....bara ta de lungt mysa och bara njuta av att ha dig i min närvaro...känna att du finns faktiskt vid min sida...ja trodde de....=(

finns inga ord hur lessen ja e över allt...ja vet inte vad som hände...
men som ja alltid säger...de e aldrig fel på dom...utan dom flyr när dom väl känner mitt rätta ja...jag vet inte vad det är som skrämmer folk..men nått är de som folk ogillar så dom flyr snabbare än vinden...ja blir lessen besviken på mig själv att ja aldrig lär mig...de e meningen att ja ska leva själv...vara själv och bara älska mig själv..efter som ingen annan klarar av de =(

Men en sak.....ja kommer finnas här när du är redo...ja finns här..ja finns....
komihåg att ja finns och väntar här!
Känn efter så vet du att ja älskar dig...håller du om en kudde, så e det ja, känner du vinden svepa förbi i en varm vind..så e det ja....känner du dig ensamen..så ligger ja där brevid dig....blir du lessen så finns ja där och tröstar dig....
Min arm ligger alltid runt dig när du sover...min hand finns alltid i din vart du än går...
MIn kärlek till dig finns alltid, alltid med dig!

Komihåg mig!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?