BYGGER OM!!!

Ja...vad ska man göra? man drar för snabba  beslut ibland och då blir de så här...de e PISS att de alltid ska gå åt pip svängen för mig....
Skulle inte förvåna mig ett dugg om de blir skit av allt...de e som vanligt när cissi tror att saker blir bättre...men icke de...
Ja ska sluta bry mig om saker som händer omkring mig...isolera mig och bara vara för mig själv istället för då ställer ja förhoppningsvis inte till med massa skit...

Ja orkar fasen inte vara ja längre..kan man byta liv med någon annan?
ja har så förskräckligt ont i magen...ja vaknade i dag någon gång på morgonen tror ja av att ja ligger och gråter i sömnen? varför vet ja faktiskt inte?!?!? mins inte vad js drömde men nått hemskt var de efter som ja gråter...hum....

ja vet inte vad ja ska säga...
ja e bara så trött på mig själv..


image506





Mitt Liv, Mitt liv.
De har aldrig haft en mening.
Det har aldrig funnits något som gjort att de e värt att leva.
Varje dag,någon tid på dygnet så gråter ja...
Ingen som ser,ingen som vet.
Ingen behöver veta.
ja ler i andras närvaro,
för att dölja mina tårar,
dölja den smärta som egentligen finns.
Ingen som Ser,
Ingen som vet,
Ingen som behöver veta.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?