Göteborg!!!

Ja då e man på väg till göteborg...åkte vid 12.15...hatar att åka buss men ja gör det av en väldigt bra andledning =) ja får juh träffa dig...

Ehm...ja jag har juh datorn att sysselsätta mig med men den håller juh bara 2 timmar utan batteri och de har typ gjort de nuh 36 min till som ja kan sitta här sen så e den död....de finns lixom kontakter i bussen men den ger ingen ström konstigt nog suck...
jaou ja får väll ta och sova lite =)

Sen så finns de juh alltid ett problem till :P rökningen hum..ska se om ja kan smita ut nästa gång dom stannar :D
annars kommer ja juh dö ingen dator inga cigg :P illa illa cissi =)

känns otroligt skönt att få komma ner till dig...du åkte i går men fyy vad jag har haft svårt att sova i natt....när man vänjer sig vid att ha någon runt en och någon som ligger och gosar och kramar om en så vill man bara ha mer mer mer...den känslan att ha någon är underbar men känslan att inte få träffa den man tycker om så mkt på en vecka kan göra en så jäkla knäpp..man har svårt att tänka och vill egentligen bara ligga hemma istället för att gå till jobbet...
Tog ledigt denna vecka för din skull =) inget ja ångrar faktiskt =) ska bli skönt att få se fina du och höra din röst och känna all den värme du ger...känslan e obeskrivlig

har inte känt så här starkt för någon på väldigt länge..harinte vågat släppa någon för nära inpå..men detta känns så bra..och ja hoppas att min känsla visar mig rätt denna gången...ja orkar inte med att bli sårad igen...

Jag tyckert om DIG JOAKIM RUDA <3 <3 <3 <3 <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?