Intressant?

Tycker de verkar som om att alla e så intresserade av vad som har hänt mig innan?
ja förstår inte redigt varför alla vill veta?
vad spelar de för roll?
de som har hänt har hänt och de ligger bakom mig nu....

för dom som e intresserade...visa då att ni är värda att ens veta!
de kanske kommer med tiden vem vet?






 
Jocke kom hem från gotland  dag...vi har bara legat i sängen och gjort inget =)
myysigt var länge sen ja fick känna dina armar runt mig...
vi somnade visst vid 4 och vaknad nu vid tio hehe inte riktigt meningen men båda var trötta och så gott som ja sovit har ja inte gjort sen ja träffade dig sist...
men tråkigt nog var du tvungen att åka te gbg nu och du åkte för en halvtimma sen =(
man blir så lessen när du åker ja vill inte de =(
och nu kommer ja inte se dig på ja jag vet inte när..ja åker juh te öland i veckan och om du inte ska med så ses vi inte på två veckor...ja hatar de...=(
Men ja vet vart jag har dig och ja litar på dig....
Tycker om dig mitt lilla hjärta <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?