Saknaden

Ja blir helt förstörd när du ska åka...kan inget annat än att tänka på när du kommer på fredags kvällen att snart e det söndag och då måste du åka...tiden e kort och man vill göra så mkt innan du ska åka..ja vill inte tänka på att tiden e kort men ja kan inte sluta tänka på det...ja haft en helt underbar helg med dig...haft skit kul...men ja bara gråter när du åker..ja vill inte gråta för du kommer juh på fredag igen..heller hur?!? är så jävla rädd att varja gång du åker att ja inte ska få se dig igen som min pojkvänn...kunna ligga i sängen bara kolla på dig och inte behöva såga nått..utan tystnaden säger mer än allt annat...

ja har blivit så sjukt förälskad i dig...du gör mig glad och lycklig och allt man kan tänka sig....
ja vill inte att det ska komma den dagen du säger att de inte funkar längre på grund av avståndet...
de ska funka de måste det eller hur?
ja vill vara där med dig..vad som än händer...vad du än gör....
jag vill vara den som ligger i sängen brevid dig när du sover...
inte bara om helgerna utan varja dag,varje natt....

Ja vet inte hur ja ska kunna förklara min känsla av att veta att du är min...de finns fasen inga ord för de...

Var så lessen nu när du åkte så ja var tvungen att ringa och höra din röst igen och veta att allt var lungt...

Ja kommer hålla i dig stenhårt jocke...med allt ja bara har...skulle de vara så att allt blir skit på grund av avståndet...så ska du veta att ja kommer offra livet i nyköping till att komma till dig...ja lovar...du betyder för mkt för mig för att ja ska låta de rinna ut i sanden....

håll i mig och älska mig... <3



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?