Hum.....

Jaa..vad faan ska man säga?
Pappa Ligger på sjukhuset....i förra veckan föll han ihop på jobbet..han hade fått Hjärt flimmer...han åkte då till sjukhuset och kollade upp det..han fick tabletter för att stabillisera hjärt slagen....det värkade bli bättre men sen i dag så fick han åka tillbaka och blev inlagd har inte pratat med han själv utan de var mamma som ringde i dag när jag var på jobbet och berättade....Man blir orolig som faan har försökt ringa han hela dagen i dag men den är inte på efter som han ligger på sjukhuset....ja hoppas att allt blir bra...

Letar lägenhet för fulla muggar...JAG BEHÖVER VÄRKLIGEN EN NUH.....
innan ja tar och slår ihjäl någon....suck!!!!!

Var hemma nuh i helgen...och packade ur allt från lägenheten...De var jag och johan som fick flytta allt själv för de var juh ingen som vill hjälpa till...Festen på fredagen var kanske inte vad jag hade räknat med....men men de e inget att haka upp sig på....
Fuck Off

********************************************************************
Tappa inte din väg, när vägarna korsas.
tappa inte din dag, när dagarna går.
låt mig tro att drömmar är till för att uppfyllas.
lev i din saga, fram tills sanningen finner ditt hjärta.
Drömmar leder oss fram till evigheten.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?