Skärp Dig!!!

Va faan håller ja på med egentligen?
Varför ska ja hela tiden förstöra något som kanske blir något fint och bra...
Fattar inte varför ja e som ja e!
Den första tanken var inte att komma hit och ställa till det för mig igen så man ska gå runt och må dåligt igen...nu när ja väl har kommit på fötter igen...fattar inte vad det som e fel på mig vad faan ja egentligen pysslar med?
e ja rädd för något? eller saknar ja bara någon som älskar mig för den ja e?
eller e ja bara helt jävla dum i huvudet?
Blir så besviken på mig så ja blir lessen...
De finns ingen annan än ja själv som gör att ja e lessen...oftast e det ja som ställer till det och alla flyr och då e det mitt fel igen..ja vet...men varför gör ja som ja gör?

Nu kanske ja har sabbat något fint IGEN...bara för ja e så störd....Snälla förlåt mig denna gånge och låt mig få ett försök till innan du dömmer mig som dum i huvudet eller något annat....inte meningen att ja ska vara så här eller e det de?
ja vet faan inte vem ja själv är...


Ta dig i kragen Cissi och kom ner på jorden, och bete dig som folk...


Flåt <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?