<3

sakta sakta så tror ja att saker börjar bli bättre på vissa saker iaf...Var ett tag sen men skrev men har inte blivit så mkt på sista tiden....varför vet jag inte men känner att som ja har känt mig kanske inte alla behöver få reda på....
Ja har väll klantat mig lite här och var som vanligt...folk e lite små sura på mig eller bara skiter totalt i att höra av sig....Men ja tänker faktiskt inte krusa folk...vill dom inte umgås så ne fine för mig...visst e det tråkigt men ja e inte den personen som tränger mig på...
Förövrigt så e det mesta som vanligt förutom att ja har träffat jocke =) grannen av alla med hehe som heter RUDA i efternamn dessutom och ja kommer från skit hålan ruda utanför oskarshamn :P haha hur sora e odsen? :P

Var nu i lördags hos mamma för att ta med mina små underbara katter som jag har saknat som fåå...känns så skönt att ni äntligen kommit hem...höra era små tassar springa runt runt mellan köket,sovrumet och hallen....ligga och mysa med mig i sängen och bara va =) man kan prata mycket med er om man har tråkigt visst ni säger inget vettigt men ni svarar iaf mjaou :P haha ^_^

jobbet de e rena döden..trivs inte alls bra...håller på att söka nytt jobb nuh så de e bara att hålla tummarna att man kan hitta ett bättre jobb...

Ja de var väll de jag hade att säga för i kväll...måste sova nu iaf ska upp vid 5 för att åka till jobbet och e e typ 4 timmar och 50 min kvar :O usch säger ja bara....

Saknar er där hemma...ska försöka komma hem så fort ja skaffat mig en bil...supa skiten och ¨bara ha så kul som vi bara kan ha =)

God natt och sov gott...<3 pussar

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?