Jävla Skit Liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är så otroligt trött på mitt liv! vet inte hur många gånger ja sakt de nu..men ja e så trött på allt...
Visst ja är hemma igen...ja har jobb tjänar bra och snart har ja min lägenhet!
Men va faan inget känns bra..jo visst ja e skiiit glad att ja e hemma igen att ja har jobb och min lägenhet och att ja får umgås med bara min underbara emelie....ja skulle vara noll och inget utan henne...de hon som gjort mig till den personen jag är i dag! för några år sen så var ja bara en helt onsynlig vanlig person som bara va...
gjorde allt för att smälta in va som alla ville...men sen ja träffade emelie så har ja fått bättre självförtroende..ja mår bättre vågar säga nej och säga vad ja tycker och tänker...de har gjort så mkt förändingar i mitt liv bara de...ja kan aldrig någonis kunna ge igen allt du gett mig hjälpt mig med sått ut med  när ja har haft det skit...vad de än har handlat om!!!
 ja älskar dig gumman ja e inget utan dig så stanna...ja behöver inte be dig om det för ja vet att du alltid finns där...


Allt annat ja de mesta känns bra men.....ja vet inte var ja ska ta mig till...ja försöker och ja försöker..ja ger dig kärlek...pussar kramar mys och allt som tillhör de där nykära! men du ger mig aldrig nått tillbaka...ja vill inte ha de så...
du ville att ja ska sluta röka..ja jag försöker i torsdags rökte ja 2 cigg på hela dagen mot ett halft packet i vanligafall...
men de duger inte!! de är två cigg för mkt säger du...ja men de är en början tycker ja jag var stolt över mig själv att ja ens klarade det...men du vill att ja ska sluta röka...ja försöker men du uppskattar det inte de var två cigg för mkt...!!!
va faan ska ja göra...ja ger de en chans....men du verkar inte förstå hur svårt de värkligen är!

Vi bråkade lite i fredags REDAN!!!! =(  om att du aldrig ringer eller hör av dig....ja blev sur och ja kände mig inte alls motiverad till att sluta röka längre så ja jag rökte hela fradagen...och lördagen....ge mig lite uppskattning för vad ja gör för dig!!! de behövs inte mkt...
du säger så mkt du säger att du tycker om mig att du vill sattsa, och att skulle du inte tycka om mig skulle du inte stannat kvar...men du visar inget...inget tror ja blir galen..ja har försökt gång på gång att förklar för dig hur ja känner vad ja tänker och allt..men de känns som om allt ja säger går in genom ena örat och ut genom andra med en gång...
de att du aldrig kunde komma fram te mig och bara ge mig en puss eller en kram...skyllde du från början att det var för att du var blyg, trött eller ja nått annat..men efter att ja sakt att ja ska ge de en CHANS till att sluta röka så..ja helt plötsligt blev de de som var problemet till att du aldrig kommer till mig...ja e den ja e ja har rökt sen ja var små jävla 13 år...och ja ger det en chans till att sluta...för DIN skull...ja vill inte ha de så här...ja vill känna att du tycker om mig varje sek...även att du inte är där..ja vill vara så där nykär som man bara är en gång...men ja har inte kännt det efter som  du aldrig myser med mig, kommer fram och säger ooh vad du e söt ja tycker om dig! eller bara ge mig en kram...ligga och mysa massor hela dagarna...som man bara gör i början...allt de känns de som v ha missat...och de e de viktigaste..tycker ja!

ja vet inte vad ja ska göra..ja tycker om dig men ska de vara så här vet jag inte hur de kommer sluta, ja e den ja e och du e den du e ja vill inte ändra på dig inte ett dugg....men ändra heller inte på mig...!

varje dag nu en liten tid har ja gråtit över att allt är som de är...varje jäkla dag..varför ska ja gråta? ja ska inte behöva gråta ja vill juh vara glad av att ja har dig...!
men de känns som om du inte bryr dig ett dugg även att du säger att du gör de...snälla hjälp mig va faan ska ja göra...

ja vill inget annat än att vara lycklig nu! ja behöver de...har haft de så SKIT dom senaste åren med allt...usch pallar inte mer!

ja vet inte vad ja ska säga....

endel som läser min blogg har ja märkt! de trevligt att se att de är folk som e nyfikna gärna för mig...men skriv en liten rad så man vet vem som tänker på mig!

ja fyller år på fredags känns inte som de...undra om de ens e någon som kommer ihåg de..lördag ska ja ha fest..ja de får man juh se hur de bir...vilka som kommer hur många de  e, vet man aldrg med mina fester...men ja hoppas iaf att min dag denna dagen kan få vara bra utan massa bråk tjat tårar och massa skit...men som min magkänsla visat rätt dom senaste gångerna om saker och ting så ja så känner ja att de kommer bli nått som kommer bli knas,...ja hoppas inte men de känns som de!

som vanligt skulle ja kunna skriva hur mkt som helst för att kunna få ur mig allt....de e rätt skönt att skriva av sig ibland...kan kännas bättre eller inte..men nu har ja iaf fått saker sakt...utan att någon ska komma och avbryta mig mitt i allt...

ja hoppas att alla ja bryr mig om...har de bra och att dom tarvara på sig och att dom behandlar dom de tycker om precis som dom själva vill bli behandlade! har kommit på att de e en mkt viktg detalj i livet!

Ja önskar ja vore lycklig och gald men ja e deprimerad tuvär!

ha de bäst...<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Postat av: Byggare bob
2008-09-09 / 22:35:53

Är det tycka synd om mig dagen :P


Postat av: Cissi, Nyk
2008-09-11 / 13:01:34

Hej tjejen!

Tråkigt att höra att du är ledsen.. :( Har varit dålig på att höra av mej, men om du behöver prata är det bara att ringa, så du vet..! ;)

Många kramar Cissi, Nyköping ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?