Trött!

Ja vet inte vad ja ska göra..ennu en gång har de hänt att ja blivit av med det ja tycker så sjukt mkt om!
varför ska allt i mitt liv bara rasa till botten så fort ja lyckas med nått?

Var hos dig i går...vi pratade men vi kom egentligen inte fram te något vettigt....e de slut?
ja var så sjukt lessen när ja gick i går...kunde inte sluta gråta....när ja kom hem igen så brast ja ut i gråt igen....
ja somnade på soffan....vaknade hela tiden för att kolla mobilen, msn för att se om du skrivit nått eller ringt!
Ja vaknade till liv lite mer vid 9 tiden på kvällen....johan var inte hemma ja kände mig så ensam....
ennu en gång brast ja ut i gråt...skickade till johan för att se när han kom hem så ja slapp vara ensam...
han kom hem och frågade om ja ville med till mc bara för att komma på andra tankar...ja åkte med dom en sväng
men ja var inte på så humör så ja ville bara hem igen......
väl hemma...skickar ja till dig på msn och ett sms men du svarar inte du sa att du skulle ringa i går kväll men de gjorde du inte....sen så blev det sängen.....
men mkt sömn blev det inte....ja somnade runt 12 tiden..men vaknar åter igen vid 2 tiden låg och snurrade på mig somnade tio min sen vaknade ja igen...hela natten har varit så inte end blund efter 2 i natt....så fort ja lyckas somna om igen så vaknar ja av mina dumma drömmar!! så det blev en sömnlös natt...
kl ringer 06.25 men ja vaknar 06.06 och kollar på klockan och blir förbannad för att ja vaknar innan kl nu när ja sovit så lite som ja gjort somnar om i 7 min och kollar åter igen på klockan och trodde ja hade försovit mig men då var kl bara 06.13 sen gick det inte somna om dom sista minuterna så det vara bara att gå upp....
hela dagen har ja varit så tanke spridd...dom på jobbet frågade om någon hade dött i dag när ja kom...men ja sa inte så mkt om de men dom listade själva ut vad som hade hänt...dom försökte få mig på humör men lyckades inte så värst bra...inget har gott som de skulle i dag ja har glömmt massa saker som ja skulle gjort som ja egentligen vet att ja ska göra. han ja jobbar med har fått säga te mig flera gånger att ja glömmt det och det och det...suck....

ja vet inte vad ja ska göra...ja vill ha min lägenhet nu känna att ja landat någon stans och att ja bo någon stans....känna att detta e mitt!!! men de kommer ta ett tag innan ja får lägenheten...hoppas att ja kan få den 1 okt men om inte får ja den inte fören 1nov....

Du vet att ja tycker om dig...annars hade ja skitigt i detta för så länge sen....ja har värkligen försökt att få det funka...försökt få dig förstå att saker och ting är inte bara massa ord de finns så många anda sätt att visa saker på....ord är bra men för att kunna visa kärleken krävs det lite till!
ja vet att ja inte har fel....du e dålig på att visa nått och de har vi pratat om många gånger...men du tycks inte förstå vad jag menar?!?!  man behöver då och då få en kram, en puss eller bara höra Hej ja tycker om dig!
men du kommer aldrig till mig ja kommer till dig...ja ber dig komma te mig...ja då kommer du...men kan du inte någon gång komma självmant?
faan allt kändes så bra...vi träffades då en kort stund efter att de tog slut mellan mig och jocke....men de kändes bra...du kändes bra annars hade ja gett fasen i det....ja lovade att ja inte skulle inleda nått då det tog slut mellan mig och jocke...men när du dök upp kändes det så bra på något sett...de var något som sa till mig att ja borde ge det en chans även att det var så tätt inpå....faan ska ja aldrig kunna få var lycklig?

Emelie säger: de finns fler där ute....jo visst fasen gör de det...men ja vill inte tänka så...ja tycker juh om Daniel, de gör ja!

Va fasen ska vi göra nötsöt? Detta var de sista ja ville....jag vill vara med dig!!!
allt du sakt...att du vill...de vill jag med så småning om men de måste bli bätter med allt då....

ja vet inte ens om de e slut mellan oss nu?
Ja tog mina saker i går och lämnade din nyckel.....

Faan ja blir galen av allt detta.....ja vill bara vara lycklig!

Daniel Arvidsson!!!! Ja Tycker om dig, Dig och ingen annan!!!!
Kan du inte förstå det?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?