Dagens Roligaste!

Cissi, Micke & Jennie på Mcdonalds:

Jenne: En Big Mac & Co  med vitlöks dip. ( säger hon till Cissi )
Cissi i drivern: En big mac & Co
Personalen: vad vill du ha och dricka till de?
Cissi: En vitlöks dip
Jennie: Gravar
Cissi: nä ja menar cola.
Personalen: något annat.
Cissi: ( skrattar ) aah en vitlöks dip.
Jennie: Garvar
Cissi: Gravar
Micke: Säger inget.

Snacka om att jag var förvirrad :P
Ja skyller de på att ja fick motorstop, för att ja trodde jag inte hade en växel i och släpte komplingen,
Men sen insåg jag att de hade jag och bilen dog.

Hejs Hejs
Nu ska ja tvätta
Postat av: Sofie
URL: http://sofieomnell.blogg.se/ 2009-12-10 / 17:26:39

jag hade då lätt kunna byta liv med dig i en vecka iaf så att jag får lite ledigt :P men förstår att du blir less att inte göra nå..


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?