Micke Gästbloggar!

Hejsan allihopa!

Nu sitter jag och små myser i sängen med min älskling, efter en lungn och skön julaftons kväll hos svärmor.
Vi kom fram till eksjö runt 2 tiden, Sen när vi hade kommit fram så hjälpte Cissi och hennes syskon till att fixa med den sista maten medans jag satt och mös med en kopp kaffe.

Efter kalle anka och allt man har sett i 24år nu så blev det god mat och många skratt..=).
När klapparna delades ut så fick jag en jättefin ferrari parfym och en tillhörande mössa av min Sessa, Jag fick åxo en jätteröd ny fin kaffebryggare (Efterlängtad).

Mer och kanske bättre uppdatering av bloggen kommer lite senare idag, När vi har kommit hem och packat upp.

Hade det bäst // Michael (Baby)

Postat av: bennifer
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/ 2009-12-25 / 13:33:04

vad händer på nyår?


Postat av: Anonym
2009-12-26 / 18:34:58

kikar in - önskar en god fortsättning

Haft en bra jul?



många varma kramar Jessica

http://jessicalillsmeds.se


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?