Andra Dagen!

I dag har jag jobbat som vanligt =) varit sjukt trött i dag...somnade en halvtimma på lunchen...och somnade såå hårt att ja började drömma haha sen vaknar ja av en smäll när någon klipper i klipp maskinen haha....om man endån kunde fått sova hela dagen och fått massa pengar endån =)
jobbat på bra endån i dag tycker ja fått mkt gjort..bra bra

Sen när ja kom hem så blev de juh såklart våran promenad samma runda som i går 7 km men i går tog de en timma och i dag tog de en halvtimma fyy va vi e duktiga hihih

när ja sen kom hem plockade ja lite åkte och handlade sen frågade monkie om vi kunde göra nått så han kom förbi och drog en film med mig vi kollade på My Super Ex-Girlfriend ja tyckte den var bra =) (som allt annat typ)

så nuh aah ligger ja i sängen med datorn på magen som alltid, varmt och gutt =)

Höll på att GARVA ihjäl mig i dag :P
när vi slutade i dag kommer ja in och ska in i duschen...och en av tjejerna säger.
" VET NI ATT VITA HUSET HAR BRUNNIT NER"
"Nae har de! svarar dom andra"
"JO DE STÅR JUH EN SVART BARACK DÄR"

(Kan vara så att ja har typ formulerat de fel...men för dom som inte förstår så ska de iaf menas med att hum,..hur faan ska man förklara :P att svarta har erövrat vita huset....JA LOVAR de e roligare när man säger de i värkligeheten :P)

(Och NEJ ja e inte emot svarta människor, så alla vet )

de var min lilla roliga stund i dag :P
dålig humor ja vet men sån e ja =)

För övrigt så körde jag egen bil till jobbet i dag och ska göra tills torsdag....så när ja åkte i dag på morgonen satte ja i en cd och jag hade ingen aning om vad de var på den (Efter som mer än hälften av dom cd skivorna som ja har inte e mina, vart dom kommer ifrån vet ja inte :P )
Men iaf...ja hittade en sååå bra låt...den förklara mkt känner ja..iaf för mig..eller ja inte förklarar kanske...men den bara passar in så sjukt bra någonstans...
ÄÄÄH skit samma den e bra iaf

Lyssna :D




Hahaha sen får ja inte glömma...ja drömmde något så otroligt sjukt i natt...haha vet inte om ja drömt något så knäppt någon gång :P och vad de handlade om KAN JA INTE SÄGA TUVÄRR haha...Men de var sjukt läbbigt men samtidigt kul hähäh så konstigt de kan bli ibland :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?