Duktigt Duktigt Cissi

I dag måste ja vara stolt över mig själv :P
Ja gick upp vid kl sex...åkte till jobbet halv sju....och har jobbar på mkt bra i dag får ja säga..
Vid frukost käkade jag knäckebröd (Vanlinga fall mjukt bröd) middagen var kanske inte den lättaste maten men ja försöker iaf hähä...var lat i går så gjorde pasta med pasta sås..vilket e lite väl fett kanske...men men
Slutar fyra, så när ja kommer hem så sprang ja bara in och byttte kläder för en promenad med tobbe...
De blev heela 6-7 km på under en timma...JA e duktig VI e duktiga :D
whii de var faktiskt riktigt skönt trotts att de var så kallt men man fick snart upp värmen...
när vi kommer hem så skulle tobbe visa hur man bränner en cd haha :P VILKET ja inte kan :P
under tiden vi pillar med de springer ja fram och tillbaka till köket...för ja lagar juh MAT :D
I dag blev de kyckling med ris och egen gjord sås...vilket är SKIT GOTT må ja säga..ja kan laga mat bara jag vill hihi...
en matlåda tills i morgon och en stor tallrik till mig som ja satt och vräkte i mig =) ja var hungrig =)

Huvudsaken är iaf att vi har tagit första steget att gå ut och gå...vilket kommer bli varje dag efter jobbet =)
skööönt..kanske man sover bätre om nätterna och framför allt somnar tidigare..kanske?

på tal om de så sov ja som ja jag vet inte vad inte bra iaf haft ont i ryggen vaknat en massa gånger...känns som ja inte hade sovit alls...men konstigt nog var ja inte så trött på jobbet i dag...

Nu blir de bara att glo lite tv sen vidare in till sängen och dra en av filmerna ja var och lånade av en söt sak i går...
hoppas dom e bra =)

 

 

Ja tror att de e bättre tider för mig nuh =)
ja känner mig så mkt sååå mkt gladare än för bara några veckor sen =)
De e bra Cissi man ska må bra =)
(Kul att ja pratar med mig själv) hähä

Sen har ja juh självklart blivit bättre på att uppdatera min blogg nuh hehe iaf dom senaste dagaran eller ja dom två sista dagarna :P
mkt ointressant blire men men

Ha de kanon....
Blubb Blubb Firre Fisk / C
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?