Jag Är Jävligt Ärlig :D

Mysig Kväll / Natt Ja hade :D
Trotts att ja somnade under filmen :P och vaknar upp när kl ringde vid tio i sex och skulle till jobbet :O
haha faan vad jag är trevlig och somnar och typ vägrar vakna så ja kan åka hem :P
Hoppas iaf inte att de gjorde nått hähä....
Du är söt och mysig ^_^




Ja har även fått nått som kallas GALV FROSSA :O
Visste inte ens att de fanns nått som hette så haha....
men de e alltså när ja sitter och svetsar och inte är så noga med utsuget med röken....och vissa bitar av de rostfria stålet är "Klätt" med galv....och när man svetsar blir de varmt och de ryker och sprutar en massa....(man ska egentligen inte svetsa på galv "färgen" men fanns inget annat val)
Och de blir ännu värre när de e "Klätt" med galv... Cissi andas in röken av galven + den rostfria röken...vilket är DÅLIGT :O  och får man i sig för mkt gav rök så får man nått som kallas GALV FROSSA....hum...med andra ord man fryser och typ skakar för man fryser så mkt =/
VILKET inte ÄR BRA :P
har nog svetsat för mkt utan utsuget i dag...eller ja jag har inte haft de alls om ja ska vara ärlig haha...eller ja inte så kul kanske för ja fryser som en idiot....
Någon som kan ge mig lite värme kanske =D


Sen blir de ingen prommenad i dag tobbe orkade inte och ja går inte själv :P TRÅKIGT..men vi ska gå extra långt i morgon :D
ja e hungrig och de enda jag typ gjort på mina raster i dag är att ÄTIT :P
kan de verkligen vara så att ja blir hungrig oftare för att jag börjat gå? känns lite lustigt :P
men men


Måste erkänna att jag var och köpte två stora redbull i dag :O var tvungen för hade inte sovit mkt i natt och var juh tvungen att klara av dagen :D
aja baja men de kanske går bra upp med de ja ätit i dag massa grönsaker och kyckling...man kan juh hoppas iaf =)


ja har tråkigt...som vanligt...va ska ja göra nuh lixom?
sitter och lyssnar på winnerbäck var ett tag sen ja lyssnade på han..me like him...
kan kanske dra den filmen ja skulle kollat på i går kväll =) men fick juh en bättre film och mys så de gjorde inte så mkt ;)



Hej och hååå....Puss
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?