Dagen!

I dag har varit en piss dag....
varit skit nere..mer än vanligt...knappt sagt ett ljud te någon på jobbet i dag bara gott och varit helt borta...
allt ja gjort har bara gott åt helvete....

för att kanske bli på bättre humör ringde ja mina käraste vänn Emelie...för att se vad hon gjorde..om hon ville me doch fixa lite saker ja skulle fixa och i gengäld skulle jag med och kolla när hennes pojk tävlade i bowling...Dom Vann :D

Blev på bättre humör så klart...lite fnitter och flum gör alltid susen i musen :P



Du e bäst...du kan alltid få mig att le gumman...hur lessen ja än är så får du mig alltid att le...
du får mina dagar se ljusare ut även att de inte finns någon utväg...
Älskar dig....va FAAN skulle ja göra UTAN DIG?



I morgon blir de troligtvis Käälmar....supa skallen av mig för veckan har varit piss...får la se vad som händer...
Måste iaf sova nuh jobb i morgon med blää men men sista dagen denna vecka och de har gott fort =) som tur e...

Natti natti mina små vänner....
(Och Jennie du ligger på topp os mig) ;P

Puss <3


Postat av: maaalin
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/ 2009-01-23 / 02:27:23

sv: Tack så mycket :D


Postat av: [takai.blogg.se]
URL: http://takai.blogg.se/ 2009-01-23 / 13:04:25

svar;

tack sötnos! :* <3


Postat av: MizthaNguyen (v.
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/ 2009-01-27 / 19:48:12

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?