EN Vecka Sen Med Helgens Härj :P

Japp...seg som vanligt med att uppdatera hehe...har bara inte kännt mig på humör för att göra nått...men men

I helgen så var ja med jennie som vanligt :D
så i fredags så drack vi lite, tobbe och jocke kom förbi sen drog vi vidare in till stan...de var helt okej :D





Lördagen var lite mer händelserik tror ja....vad ja mins iaf hehe
först när vi vaknade så drog vi hem till min fader för att hämta min tvätt som han tvättat åt mig hehe :P
fixade lite med ljudet i min bil och lite sen dog vi hem mot jennie...men på vägen dit så stannade min bil igen...vilket betyder att problmet inte är löst..hum skit e de...
sen när vi fick igång bilen igen kom vi hem till jennie käkade lite mat sen var de hem till o-hamn fixa sig snabbt för att sedan dra till kalmar :D
väl i kalmar var de elt okej ja träffade vänner sen förr och de var mkt trevligt..sen drog vi in till stan..vilket blev mindre kul för Cissi hade inte huvudet med sig (ja var inte så full) hon mindes inte att de alltid är 20 på lördagar i kalmar...vilket betyder att min käraste vänn jennie inte uppnått den fina åldern än :P
så vi satt i en bil och åkte runt hela kvällen...vilket var mindre kul...
sorry jennie hoppas du vill med någon mer gång fast en fredag...för de e kul ja lovar =)
träffade juh Min vänn Nettan med som ja inte sett på ett bra tag =)



Tack för helgen :D PUSS
Postat av: Jennie
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/ 2009-01-23 / 00:39:02

jag är gärna på igen, när det är lite varmare ute :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?