Förändra!

NU måste ja börja göra nått åt mitt liv...och de handlar inte om en sak, inte två utan de mesta...hur ja lever vad ja gör vad ja äter osv.....

JAG SKA:

 * Sluta dricka, ( En helg i månaden får ja dricka )
* Trappa ner på mitt skit röka.
*Sluta dricka cola
*Äta bättre ( Börjar bli tjock )
*Mindre godis/chips.
*Börja att gå ut och gå.
*Senare börja simma
*Bli en bättre vänn
*Sluta att vara så grinig och sur ( har nog med att göra allt som händer runt omkring )
*Börja ta hand om min ekonomi bättre ( Inte för att ja missköter de )

De är bara så nått måste hända....för den Cissi ja är i dagens läge....är inte den Cissi ja själv kände innan...de e nått som e helt galet med allt....
ja märker de inte själv...ja får höra de....och de e dessvärre inget bra alls...

Alla som får lida...ber ja om ursekt för mitt beteende, alla gånger är de inte med flit, ni ställer upp hjälper mig ni gör allt....men ni får inget tillbaka....ja vill inte vara en sån vän, för en sån vänn har ja inte varit innan, ja ska hitta tillbaka till den cissi ni lärde känna och inte den dumma idioten hon är i dag....ja e lessen flåt mig.

Just nuh sitter ja och vräker i mig två morötter, och stora e dom med...de e för att stilla suget efter nått annat som e så sjukt onyttigt...ja försöker iaf...men de e faktiskt gott om ja får säga de själv...:P

tack och adjö...ja hoppas ni kan stå ut med mig ett tag till....
Postat av: Julia
URL: http://endastjulias.blogg.se/ 2009-01-27 / 21:57:13

gillar din header :) du har jätte fint hår!


Postat av: Alicia Andersson
URL: http://svintot.blogg.se/ 2009-01-29 / 21:00:02

Vad tycker du är roligt att läsa om i en blogg?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?