Helgen!


FREDAG!
I Fredags drog ja till kalmar...för att träffa en ny Människa man bara snackat med på internet hähä :P
Men först åkte ja till Nettan och fixade mig sen så följde hon med en stund för ja var för feg att åka själv :P
de var en mkt trevlig kväll...och en mkt trevlig Johan, och andra människor man lärde känna =)
senare blev de utgång....
    


Kvällens Klädsel ( Gjort själv syns inte så väl hur den ser ut, snyggare i värkligeten ) :P

  

LÖRDAG!

Då var de utgång igen...vilket inte var riktigt meningen...men så blev det och de var kul =)
ja och Nettan hamnade hemma hos johan igen innan förfesten, sen bar de iväg till ett gänga glad människor =)
De var öl spel, personer som försvann titt som tätt men återfanns senare under kvällen :P
senare blev de Palace, ganska rörig kväl när vi väl kom ut, lite bråk, personer som försvann yttligare gånger och dä gick man själv hehe men de var inte så farligt man var juh lite på lyset och då klarar man sig :P
men även alla lustiga saker som ände under kvällen så tycker ja att den var bra =)



SÖNDAG!
Åkte ja hem var hemma runt tre tiden...vilket ja inte skulle ha varit utan kl två :O
( SorryJohan A )
för att vi skulle fixa de sista på min bil innan besiktningen...ingen av oss var väll direkt på humör så de var inte mkt ord som sas :P men men de blev iaf gjort och de tackar ja för, hoppas bara den går igenom :D

Sen när vi var klara så åkte ja iväg te micke fö att dra en film...somnar på soffan och vaknar kl sex när kl ringer för att åka till jobbet på måndag morgon...:P



MÅNDAG!
Mådde ja inte så bra ont i halsen och kände mig febrig....men ja pallade mig endån upp för att dra till jobbet...på väg till bilen var ja så nära på att gå hem igen för ja mådde värkligen piss....men ja tog mig i kragenoc fortsatte...
väl på jobbet blev de sämre börja må illa och shit....men ja stod ut...




TISDAG!
Ja bestämde ja mig för att vara hemma för e lite sliten i halsen..och känner mig helt slut...
så ja ja har varit hemma hela dagen....gick ifs upp sex för att ringa te jobbet och så...sen fick ja gå upp igen vid 7 för att ringa ett annat samtal sen halv åtta för att ringa igen..och allt detta ringande för att säga att ja e hemma från mitt jobb :O
jaja de har varit en lugn dag iaf...
men väldigt uttråkad....
men men





Postat av: MizthaNguyen (v.
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/ 2009-01-27 / 20:16:01

svar; awuu takc så mkt! :D ja jag skafå fler killar att blogga :D


Postat av: MizthaNguyen (v.
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/ 2009-01-27 / 20:33:47

svrar; Jaaa då själv då? :)


Postat av: MizthaNguyen (v.
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/ 2009-01-27 / 20:42:54

svar; awuu okej vad tråkgit då, men krya på dej (Y)! :) ska ut och dansa lite nu :D


Postat av: jennie
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/ 2009-01-27 / 20:59:00

jo jag vet det, men hade ju som sagt pratat med Milla redan i somras typ ^^


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?