Det Som Sker!

Ja just det...ja lovade juh att ja skulle börja blogg....och de blev inte riktigt så hehe...varit ganska mycket nuh...

Men allt är bra och ja mår bra...

Snart har de gott 4 hela månader...de e inte så långt tid...men de känns som en underbar evighet.

Läget är att ja har blivit sjukskriven, ryggen krånglar och jävlas med mig så ja klarar inte av mitt kära svetsarbete....
Ja går hos en sjukgymnasten en gång i veckan och ja går på gymet i princip verje dag...eller ja....ja har väl kanske inte riktigt börjat än...men ja SKA och ja måste annars kommer ja aldrig bli bra i ryggen igen....




Jag hade en gång en trogen vänn....en vänn som fanns där och stöttade mig....
Men den vännen tror ja inte finns längre....
Ja får skiten för att JAG aldrig hör av mig "vilket ja gör/Gjorde" men icke de e slut på det nuh...
de e du som förstör den så kallade vännskapen....



Men som tur e har ja en annan vänn...som tar studenten på FREDAG :D
och dit ska ja och fira henne och äte upp hennes tårta för den lär vara god :P


I helgen ska ja och min käraste göra en tur i landet...vart vi ska de vet vi inte de blir att blunda och peka på en karta och dit blir de...
de ska bli kul faktiskt att få komma iväg på lite äventyr...sova på hotell bara för ATT lixom :D



Tror och hoppas på att ja kan börja blogg nuh efter som ja e sjukskriven...men ja ska även träna...
Sen har ja funderat ett tag....ja ska börja med att sy kläder igen...sy upp lite och sen se hur många som e intresserade att köpa...kan bli ett roligt intresse igen kanske... vi får se
Ni kan juh säga till om ni e det så får vi se hur långte det leder...



Puss och kram
Postat av: Carro
2009-06-04 / 20:27:35

Första gången jag kollar dig blogg, tycker det är fegt av folk som skriver elaka kommentarer, det är ju bara gulligt att man är hur kär som helst!!;) Blev kanske lite svartsjuk att det finns folk som kan ha det så bra, men man kanske känner lika dant själv nån gång!! Men all lycka till er!:)


Postat av: jennie
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/ 2009-06-04 / 22:14:46

FÖR JAG SKA TA STUDENTEN, FÖR JAG SKA TA STUDENT, FÖR JAG SKA TA STUDENTEEEEEEEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA :D

haha (;


Postat av: Cissi
URL: http://iissic.blogg.se/ 2009-06-08 / 10:45:23

Svar Carro:

jo de tycker jag med ska ja säga dig...men men de kommer alltid finns sånna nötter vart man än kommer så man får vänja sig :P

tack ska du ha....

och du ska veta att din tid den kommer den med de ska du veta....min dök upp när jag mådde som värst

ja håller tummarna för dig :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?