Det Mystiska Paketet!

Ja det Mystiska paketet innehöll saker från www.fargadelinser.com!
Visste att jag skulle få ett par av dom nya som ja hade valt (Freshlook Colorblends Sterling Grey)
,men att dom skickade med en linsbehållare OCH linsvätska visste ja inte. tänk vad folk kan vara generösa :D


Linsbehållare med Elefanter, såå söta =)


Linsvätska, linser, linsbehållare, och ett gold card där ja samlar
för att tillslut få ett par gratis.




                                        FÖRE



                                           EFTER!!!


Tack för en fin pesent!!

Tack till PGB & www.fargadelinser.com!  
Jag är jätte nöjd!
Postat av: StoppaKissie!
URL: http://stoppakissienu.blogg.se/ 2009-11-30 / 14:50:28

Jo tack för jag går nämligen i skolan på dagarna :P

Vill helst inte skriva då eftersom jag inte vill att NÅGON ska få reda på vem jag är, då är det inte så lätt att skriva när man har kompisar som vill veta vad man gör xP

Lösenordet är framgång och mailen [email protected]


Postat av: Vendela
2009-11-30 / 23:00:03

Snyggt!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?