Hemma igen!

Nu är jag hemma igen...
Blev inget gym i dag...Madde var för trött för att träna, och jag, nej ja går inte dit själv inte :P
Sen har ja och Baby varit på stan, ja har juh sökt jobb flitigt i dag...de får ja ett plus i kanten för.

Sen så har vi lagat mat, i dag blev det fläskfele och pasta med gorgonzola.
Det var smaskens, ja var kanske inte såå glad i gorgonzolan men det gick ju självklart äta.

Vad som väntar oss nu är en film och mys...det är ju Fredag...
Ja känner ingen skillnad alls på dagarna längre, och endån har ja inte varit arbetslös såå jätte länge.
Ja var inne på JC här i stan och lämnade mitt CV och pratade lite, och om ja har tur så kom ja precis lagom tills nu när dom behöver en ny, för hon som jobbar där slutar för hon ska flytta till gbg.
Det är bara att hålla tummarna.


Vad ska ni hitta på en Fredagskväll som denna?

Och ni glömmer väl inte att rösta på min designade klänning på
Your Moda!

Ha en underbar fredag ♥
Postat av: Emelie
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com 2009-11-20 / 18:39:18

Jodå, jag blev medlem på bloggnext. Du kanske fick några poäng eller något eftersom jag klickade på din länk =D


Postat av: Justine
URL: http://justiner.blogg.se/ 2009-11-20 / 22:47:30

Sött blogg! ha en trevlig kväll! kramis


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?