NU ska ja fasen Hissa & Dissa.....

Ja hade tänkt mig att ja inte skulle göra det någonsin...
MEN vet ni vad....i dag ska ja göra det bara för att....(Mest för dissen)

Dissar:

Jag vill i dag dissa "Person frågor"
Ni vet alla dessa frågor som man kan sitta och svara på själva,
Hur många man legat med, hur många killar man haft, hur stor BH storlek man har....m.m
ja menar..vad e det för kul för läsarna att sitta och läsa sånt larvigt?
Det finns säkert någon där ute som tycker det e skit kul att sitta och läsa 100 olika frågor på någons blogg...
vad vet jag...
Men nu under 10 har ja kollat runt lite på olika bloggar...och 7 av 10 har lagt ut såna där saker...
Jag klickar mig ut med en gång...

det är inte kul att läs...

Hissa:

I dag så vill ja hissa, bra och roliga vaktmästare.
Det är nämligen så att vi fick oss ett nytt badrumsskåp i dag.
Och hur tråkigt e det inte med tjuriga tjocka gubbar som ska fixa saker i ens lägenhet och är så tjuriga..
Men i dag fick ja ingen sån utan en riktigt trevlig och rolig gubbe.
Han skötte jobbet snygg...
Tack

Första och förmodligen sista gången ja hissar och dissar...
Men vissa gör mig lite upprörd ibland...speciellt när ja inte har bloggat på hela dagen...

Vad skulle ni hissa och dissa i dag?
Postat av: sandra ღ
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2009-11-04 / 14:36:36

vilken fin blogg!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?