Vad är de som händer?

ja fattar ABSOLUT ingenting..detta är jätte tråkigt...
Som ni kanske märker går de juh inte att kommentera, sidan ser lite konstig ut på sina ställen.
Och jag får verkligen inte tag i NÅGON som kan hjälpa mig...
ja har försökt att fixa det hela dagen, försöka hitta någon som kan hjälpa mig...
men UTAN framsteg..

Ja vet inte hur länge detta nu kommer att vara så här, beror ju på om det kommer en snäll bloggare som vill hjälpa mig med mitt problem...

(de spelar lixom ingen roll om ja byter stilmall till en som finns eller den ja hade innan, det där med kommentarerna är lika dant endån)

Ja är väldigt besviken just nu =(

Om du vill hjälpa mig: [email protected]
Postat av: Blogg.se
URL: http://blogg.se 2009-11-26 / 15:18:19

Så nu funkar det ;)


Postat av: Captain Karrow » Foton, illustrationer & migrän
URL: http://captainkarrow.blogg.se/ 2009-11-26 / 15:21:51

Det går att kommentera nu :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?