Lite blandat....

Ja här sitter jag i min ensamhet med datorn i knät...käkat lite smörgåsån för att vi har inget bröd hemma :P och gå och handla orkar ja inte just nu heller :P

Tror jag e innen på tredje veckan hemma med betalt från jobbet för som sagt har ja juh blivit uppsagd på grund av arbetsbrist... så jag e hemma med betalt till och med den 18 tror jag...
Har hjälpt till lite ute på  mickes jobb på skrotfrag med att plocka skrot på ett rullande band typ...hehe
inte såå jätte kul men jag sitter iaf inte bara hemma och dör nuh bara för att jag inte har något jobb...
Mitt cv de har ja skrivit klart måste bara skriva ut det så ja kan använda mig utav det när ja söker jobb...
ja vad har hänt mer sen sist....
det händer en hel del hela tiden både positiva och negatia..men det är väll så en vanlig vardag ser ut för dom flesta.
ledig i dag iaf men e ganska uttråkad...funderar på om man ska ta att städa eller kanske komma på nått roligt att sy?
få se vad jag hittar på..

Här e iaf lite blandade bilder...på mig och min Underbara...
Föresten...den 3:de som var så hade vi varit förlovade i ett halvår. och nu den 14 har vi vart tillsammans 8 månader..
Tänkte bara om ni ville veta...jag e iaf GLAD :D

Love you baby



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?