Emelie Eden Ume Limegård

Vi vet båda du och jag, att vi kan så mycket bättre än det här...
Det ska inte finnas något "Inte vi" längre...det var sånt som var när vi var små.
Jag vet, ja vet att ja kanske inte alltid är den bästa vännen i världen. Men jag försöker för allt jag har, det gör jag verkligen även att du kanske känner att jag e världens kassaste vänn.

Jag vet inte vart allt gick så otroligt snett, och jag vet inte allt hur jag ska göra för att få alla bitar tillbaka på sina platser. Man brukar säga att det är en bit som fattas från pusslet, jag vill knappt säga det. här e det inte en bit som fattas utan det är verkligen alla bitarna som e borta.
jag har ingen aning om vart jag ska hita alla bitarna igen, jag kommer nog inte att finna alla heller utan din hjälp.

Vi har verkligen försökt gång på gång men alltid är det nått som blir för knasigt.

Tänk gumman...snart har du en Bebis (Eowyn om jag inte har fel).
Tänk då för några år sen och bara för ett halv år sen hur vi skojade och var allvarliga på samma gånga att vi skulle få Bebisar samtidigt...Men om det inte blev så, så skulle den andra vara en "mamma två"
Du anar inte hur jag kände att tårarna kom när jag såg att du skrivit på msn " Eowyn sparkar"
Jag är verkligen lessen, lessen för att jag inte får vara endel av allt som sker, allt som har varit våran dröm, en dröm tillsammans.

Gumman...Jag vill verkligen vara endel av dig och allt som sker....
Jag har sagt så många gånger att jag ska bättra mig....men jag vågar ärligt inte lova att jag klarar av det...
Jag har nog insett att jag en nog en dålig vän till dig...och det är jag absolut inte med meningen...

Jag skulle kunna sitta och skriva här hur länge som helt...men det hjälper mig inte att hitta pussel bitarna...

Jag vet heller inte om jag får någon hjälp med det?!?!
Gumman hjälper du mig att hitta dom?

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?