God Kväll!

Hej & god kväll alla kära läsare....
I går satt jag i flera timmar för att försöka komma på hur jag vill ha min blogg...som ni alla kanske vet så tar det ju sin tid att komma på vilket som passar en bäst och allt det här med koderna...det gäller att ha kolla på vad man göra ;)

Men jag e nog inte riktigt nöjd med den än men det är sådan som kommer att fixa sig med tiden..jag väntar fortfarande på min header så det kanske är priken över i:et vem vet det kanske blir skit snyggt...

Ni får ta och säga vad ni tycker sen.

I går så skulle jag var ledig..meen när jag precis kommit hem så ringer micke och säger att det är så att jag ska jobba...så det var ju bara att packa och åka iväg igen...väl där så e man lite små putt för man var juh inställd på att man skulle vara ledig. men men väl där så åker ja på att sopa golv inne i en lokal...(för motorn till "Kvarnen" hade gott sönder) så då fick vi städa istället....men jag var på kasst humör och kände mig inte så kry...

Sen när dom väl fått i gång "Kvarnen" så fick vi ju ställa oss och plocka...(Det innebär att bilar, kylskåp ja allt som ska skrotas helt enkelt "hackas" ner till ungefär hand stora bitar och där ska vi stå och plocka på ett rullande band..och det vi ska plocka e koppar och allt som inte e metall) så ja, är man inte van och inte jobbat där så länge som jag, så mår man lite illa och allt snurrar när man står och kollar på det där bandet...
Jag jag helt enkelt blev jätte dålig...(vad som hände får ni räkna ut själv) så vid 12 fick jag åka hem...
Och hemma i dag har jag varit med för även att man blir illamående av att stå där så tror jag faktiskt jag håller på bli sjuk...eller ja e sjuk...
Så i dag sov jag till 11, gick upp åt lite sen så satte jag igång ett spel som jag fick av min kära pojkvänn KUNG FU PANDA på XBOX....vilket kanske låter lite löjligt men det var jätte kul, lätt att förstå, iaf för mig hehe...
så ja det har varit min dag i lite större och mindre drag =)

Jag hoppas ni andra där ute mår bättre än vad jag gör idag..

Och ni glöm inte lägga en kommentar ;)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?