God kväll alla kära läsare!

I dag har det inte blivit mycket skriva av....
Skulle ha varit ledig hela dagen i dag men när jag körde baby så ringde dom och sa att jag med skulle jobba...så ja jag fick ju hoppa in och jobba..
så i dag har jag jobbat 7 till 12..sen efter det så plockade ja upp emlie och åkte hem till min kära far för att hjälpa min kära syster med internetet....

det tog ett tag så jag var hemma i O-hamn igen vid tre tiden...

Sen när jag vä plockat upp baby så var det bara hem och fixa sig för sen var det dax för en fin middag ute...
blev några öl e och så...så nu sitter jag här halv full och gald typ...

Vet att man kanske inte ska skriva på fyllan...eller ja fyllan kan man kanske inte säga men lite onykter blev man allt...

men för i dag och för i kväll så får detta räcka som uppdatering...så ja inte säger för mycket....

Ha en underbar Fredag och allt det där...

själv ska ja hoppa in i sängen med min älskling...

Puss & Hej

PS: förklarar lite bättre om min kväll i morgon, och även lite blider kommer ut....
Ska till kalmar i morgon med men ska se om jag hinner med att skriva innan vi åker...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?