God morgon

God morgon på er.....i går somnade ja ganska sent känns det som, typ 12 tiden eller nått....
så i dag e jag jätte trött...var som vanligt uppe vid halv sju för att köra baby till jobbet sen hem och sova till halv tio....
Och nu vid elva ska jag börja jobba till fyra..

Just nu känns det väl okej att jobba men det e ganska segt att stå där och plocka "skrot"
men man får ju tänka så att det ger ju pengar iaf...

Funderar lite på vad jag ska lagaför mat och ta med mig så vi kan äta..
Tror nog det blir lite lätt korv och pasta...lite lat får man vara iaf =)

Tänkte att jag ska lägga upp bilderna på saker jag har ritat sen i kväll så får vi se vad ni tycker om det.

Men nu får ni ha det så bra under dagen så hörs vi kväll.

Puss och kram
Postat av: Annie
URL: http://anniesnoberg.blogg.se/ 2009-10-19 / 17:04:38

Jaa klart jag kan göra det någon gång =) Tycker bara sådant är skoj! :D

okej jo då var det bistro du var på :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?