Gott Folk..

Nu gott folk har jag varit iväg och lämnat in en jobb ansökan...
känner mig lite duktig faktiskt...Vet inte hur det kommer att gå men jag försöker att hitta mig ett jobb inom svetsning som jag har hållt på med nu i snart två år...eller ska jag kanske testa nått nytt?
känns som om jag har gjort så mycket att jag inte vet vad jag vill göra längre....
Men det sägs att ”Kvinnor är mer lämpade att bli svetsare”
Det ni de kan ni fundera över...tjänar bra gör man med.

Någon som har ett förslag på ett bra och roligt jobb?


Här om dagen hade min baby ganska roligt i duschen...
här har ni ett bevis på våran ganska konstiga humor...eller ja vems humor det nu e vet vet jag inte redigt haha.








jag gör typ samma sak i dag som i går...nämligen tvättar och NEJ det är inte alls roligt det är endel tvätt och det tar juh en evighet med för det att torka så man måste vänta en timme innan man kan slänga in nästa maskin så kanske den första tvätten e torr tills den andra e klar...haha vad invecklat det blev..men men...






Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?