Kika in

Klockan e snart 10 och jag fick ett samtal om att jag ska börja kl elva istället för kl tolv...
Men det gör inte så mkt en timme hit och en dit e inte till så mycket besvär.
Jag gick upp i dag vid tio över sex som alla andra dagar för att köra min sötis till jobbet.sen efter det var det meningen att jag skulle åka direkt till simhallen för att simma några rundor...men jag med min folk fobi när det gäller bad och gym gjorde att det inte blev nått =/
DET e faktiskt illa Cissi..men men jag får väl hoppas på att jag lyckas i morgon.

Goda nyheter är att jag snart får mig en ny header =) vilket jag tycker e skojsigt ^_^
Jag har inte så stor aning om hur den ser ut men jag tror nog att den kommer passa mig perfekt.

Sen så tänkte jag så här..
Efter som jag har skapat mig min egen klädkammare, och den blev så sjukt fin (Enligt min mening) så måste jag juh bara visa den med =)
Det e en aning stökigt och kanske inte helt klart där inne men fint e det iaf =)

  

Sen så tog jag även ett kort på min balklänning som jag sydde i skolan till min bal =)



Men nu måste jag snart kila så vi hörs i kväll.

Med All Kärlek/ Cissi

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?