Mys Kväll <3

Precis hem kommen från simhallen...jag och baby har varit och badat...
Jag vet inte om det beror på om jag e lite små trött eller om det bara var så skit kul...
Men har ni någon gång testat att stå på varandras fötter och försöka gå samtidigt i vattnet?
Jag har har iaf inte gjort det, jag skrattade så jag tror jag skulle dö...
Det som var det svåraste var att komma framåt och inte bara stå och stampa och lyfta på fötterna på ett och samma ställe...
Om ni någon gång skulle testa detta vilket jag varmt rekomenderar så ska ni även testa att hoppa medans ni står på varandras fötter...JAG LOVAR det är skit kul...
(Eller så är det bara jag som har sjukt dålig humor eller trött som sagt...

Men iaf...i kväll blir det massa mys och titta på Idol..och äta popcorn..sen blir det väl någon film eller nått...
så i kväll ska vi bara ta hand om varandra...
Just nu står baby och lagar mat till mig...lövbit och kroketter det ska bli riktigt mumsig :D

Vad ska ni sjävla göra en Fredags kväll som denna?


Jag hittade en väldigt cool sak...
En sak som e lite roligt att ha faktiskt...
Jag skulle vilja ha en sådan iaf =)


Den finns att köpa på Länken nedanför för så mycket som 440:-

Ha en UNDERBAR kväll för det ska jag ha...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?