Väldigt seg dag...

I dag....just i dag sov jag till elva tror jag....Emelie ringde så ja vaknade....hon ville ju självklart umgås och ville ha hjälp med hennes blogg...
Så ja jag pallade mig upp tog en cigg, klädde på mig och åkte och plockade upp henne...på vägen så plockade vi även upp baby som ville hem för att det inte fanns så mycket att göra på jobbet i dag...

Så ja och Emelie satte oss för att fixa henns blogg....trött och seg som man var så gick det inte speciellt fort...allt det här med koder och skit...
Men men jag tycker iaf att jag fått till det ganska bra nu...lite små fixa som ska rättas till och så men annars e den kanon...

Efter så där några timmar så var vi väll "klara" så då blev det att lägga sig i soffan och sega till tusen en timme innan emelie skulle hem...

Så nu sitter jag här och skriver i min kära blogg och hoppas på att det finns några där ute som vill läsa den.
Det finns iaf ganska många som tycker om att läsa den och det tycker jag e skit kul =)

Det som vore roligt är om ni kanske kunde komma med lite förslag om vad jag kan skriva och göra för att förbättra min blogg så den blir mer intressantare och spännande för er.

(Här är lite bilder från här om dagen när jag jobbade)



Detta kan ju se en aning knäppt ut....men jag lovar det är inte det ni ser...
Eller jag kanske ska säga det är vad ni ser...
Så kul har man när man står och plockar skrot och hittar massa saker, då kan det bli vad som.



Smutsig som bara den blir man med..som tur e syns inte det så mycket på bilden hehe
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?