Nä men Titta ;)

Hej då Seat...............




Och hej på dig Celica :D

 


UUUH sicken fin bil man har nuh =) heel nöjd alltid velat ha en sån här bil =) och vet ni vad?
Jag har fått en :DDD


För övrigt så har jag blivigt uppsagd...så ja slutar den 18 okt....
Känner mig så otroligt lättad för ja har inte velat vara kvar där endån....
har känt mig så fel behandlad...så de var en lättnad att slippa säga upp mig själv...
så denna vecka har ja fått vara hemma med betalt för som sagt det finns inget att göra längre...men det är juh inte helt fy skam det inte :P
men nästa vecka ska ja till verkstaden här i stan istället för upp till OKG som jag har varit dom senaste 10 månaderna..men men det är bara bra det...
så nuh e det full rulle på att söka jobb och skit igen...det är väl det tråkigaste som man kan vara med om...
men men det måste juh göras för pengar växer juh inte på träd....men tänk om de hade gjort det :D att jag bara bara jag hade ett sånt träd...fy vad kul det hade varit haha :P

Egentligen borde ja sova...var och körde min kära pojkvänn till jobbet som ja gör varje morgon...
men palla sova lixom ;)
Och lille jennie hon ligger där ute i soffan och snarkar som en gris haha

jaja...


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?