Fika!

Mickes bror Linus fyller år i dag, så nu har vi varit iväg och fikat lite.
Kom precis hem, och snart är det dax för sängen...
Postat av: Two olsson sisters
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/ 2010-04-27 / 22:15:43

SV: Min syster är svetsare! tråkigt med uppsägningar och sånt. måste vara jobbigt...

Jag börjar mitt nya jobb på måndag! Ska jobba som "kulturarbetare", vilka namn de har på allt! kort och gott, det jag ska göra är att jag ska undersöka vad ungdomarna i kommunen vill ha för kulturella aktiviteter. Annars är jag utbildad servitris! Så det där jobbet gör mig väldigt nervös, vet ju ingenting om hur det där jobbet funkar eller hur allt går till på kommunhuset! har du jobbat som servitris?:D//Emma.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?