Varm & härlig dag!

Ja, de tror och hoppas jag på att alla har/haft i dag...vi har haft det GRYMT varmt i dag...
Ja & baby var en sväng ute vid vattnet i dag, Vacker och mysigt...
Tänkte att jag skulle lagt upp dom bilderna nu, men jag lyckas inte få in dom på den lilla datorn....
Men jag kan bjuda på en bild på mig just nu iaf, som ja lyckades ta med datorn...
Sitter nämligen och kollar på när micke och alla tränar ute i dag ;)

Svårt att skriva på denna, den är så liten, hahah

Vad har ni haft för er i dag? HAR NI HAFT SOL & VARMT?


Hum..här skulle de då ligga en bild, men inte ens de funkade :P
Ja får återkomma när ja kommer hem =)
Postat av: bella
URL: http://bellida.blogg.se/ 2010-04-05 / 10:24:34

Har du sett att den snöar igen idag?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?