Hej Hallå!

GUUD vad ja är trött....
Sitter just nu och väntar på att Älsklingen ska komma hem med en Pizza till mig...sen kommer ja nog somna ganska tidigt i kväll...har ju som sagt varit vaken sen halv 7 och jobbat 10-18 de tar på krafterna vill ja lova...

I dag har de varit MASSOR med folk...Lönehelg så de kanske inte är så konstigt...
Jag har sett massor med "roliga" människor i dag...
Bland annat så kom de in en jätte söt tant riktigt gammal, sen så ser ja två tjejer i kanske 13-14 års åldern som bara står och perkar och viskar på stackars tanten....Så gör man inte...
Sen så såg ja någon tjej som var blond...väldigt söt och bra klädstil, MEN när man sen såg henne bakifrån...så ser man jätte tydligt att hon har löshår, Ja menar SNÄLLA ska man ha löshår så ska man se till så att de inte syns...

Ja, ja säger då det. I dag har ja roat mig med att plocka upp hela sommarens kollektion av skärp.
och de var inte några kan ja lova....har nog stått med det nästan hela dagen...Plus att jag är tvungen att leta upp skärpet nr på ett papper som ja har, kolla så alla längder är rätt och färg osv...Det blir mycket att hålla reda på...

Men nu vet jag inte hur det blir...Min Praktik gick ut i dag, och det var meningen att min handläggare på arbetsförmedlingen skulle höra av sig....men NEJ de gjorde hon inte så, med andra ord vet jag inte om ja kommer få vara kvar på JC eller hur det blir...men nästa veckan kommer ja iaf vara hemma några dagar tills ja vet hur det kommer bli...Skönt på ett sätt, men då faller ja lixom ifrån rutinerna igen...Illa med andra ord...
Jaja, nu ska ja käka pizza. ha en trevlig Kväll

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?